GY.I.K.
Tudjuk, hogy egy medencefedés megvásárlása számos kérdést felvet. Ezért összegyűjtöttük itt a leggyakrabban feltett kérdésekre adott válaszokat a Coverseal-lel, annak telepítésével, karbantartásával és még sok mással kapcsolatban.
Az alábbiakban tematikusan csoportosítva találja őket, vagy gyorskereséssel is elérheti.
Általános
- Ellenőrizze az áramellátást: nyissa ki az oldalsó fedelet, és ellenőrizze, hogy az áramellátási csatlakozók (a fekete kábelek) megfelelően be vannak-e dugva: a napelemé
(alsó kábel) és az akkumulátoré (felső kábel). Ha a takaró továbbra sem található az alkalmazásban, vagy nem mozdul, lépjen a következő pontra. - Telepítse újra a mobilalkalmazást: telepítse újra az alkalmazást: törölje, majd töltse le ismét. Az első megnyitáskor engedélyezze a Bluetooth-hozzáférést. Győződjön meg róla, hogy egyszerre csak egy telefon csatlakozik a takaróhoz, és csatlakozzon ahhoz közel. Előfordulhat, hogy a takaró frissítést kér. Ebben az esetben egy banner jelenik meg közvetlenül az alkalmazásban. Előfordulhat, hogy a vezérlőkártya újraindítására van szükség; ehhez egyszerűen húzza ki majd dugja vissza a takaró áramellátási kábeleit.
Lásd a csatolt videót. - Tesztelés napelemes tápellátás nélkül: húzza ki a napelem kábelét (alsó fekete kábel). Ezután próbálja ki a vezetékes vezérléssel vagy az Open/Close gombokkal: ha a buzzer néma marad, valószínűleg a biztosíték a probléma (lépjen a 4. pontra). Ha a buzzer jelez, de a takaró nem mozdul vagy rángatózik, valószínűleg az akkumulátorral van gond.
- A biztosíték cseréje:
- verzió biztosíték: húzza ki a két fekete kábelt, nyissa ki az elektronikus dobozt egy kis csavarhúzóval, és cserélje ki a biztosítékot a mellékelt 20A-esre (a dobozban található). Dugja vissza, tesztelje a takarót 1 méteren a gombokkal vagy a vezetékes vezérléssel, majd csatlakozzon újra az alkalmazásból, ha minden működik. Dugja vissza és tesztelje.
- verzió biztosítékok: nyissa ki az oldalsó fedelet, és húzza ki a két fekete áramellátási kábelt. Először ellenőrizze az akkumulátor biztosítékát (alul), és cserélje ki, ha sérült. Dugja vissza és tesztelje. Ha a probléma továbbra is fennáll, ellenőrizze a motor biztosítékát (felül), cserélje ki, ha szükséges, majd dugja vissza a kábeleket, és indítsa újra az alkalmazást.
- Telepítse újra a mobilalkalmazást: Kattintson ide iPhone-hoz és ide Androidhoz vagy keresse a “Coverseal” nevet az áruházban. Az első indításkor engedélyezze a Bluetooth használatát. Egyszerre csak egy telefon csatlakozhat a takaróhoz.
- Csatlakozzon a takaró közelében: Ha frissítés érhető el, az alkalmazás lépésről lépésre végigvezeti Önt. Kövesse a képernyőn megjelenő utasításokat. Lehetséges, hogy ki kell húznia, majd újra be kell dugnia az áramellátási kábeleket : szükség esetén tekintse meg a mellékelt videót.
- Ha a frissítés elakad: ha a “Firmware telepítése” vagy a “Takaró ellenőrzése” lépés több mint 2 percig ismétlődik, kövesse ezeket a lépéseket : zárja be teljesen az alkalmazást, húzza ki a két fekete áramellátási kábelt, várjon 5 másodpercet, dugja vissza a kábeleket úgy, hogy teljesen be legyenek nyomva, indítsa újra az alkalmazást, és ismételje meg a 2. lépést. A “Takaró ellenőrzése” fázis előfordulhat, hogy már nem jelenik meg : ez normális, ez azt jelenti, hogy a kártya megfelelően újraindult.
Ha a frissítés továbbra is sikertelen vagy a probléma fennáll, lépjen kapcsolatba műszaki szolgálatunkkal.
Gyakorlati kérdések
- Ellenőrizze az áramellátást: nyissa ki az oldalsó fedelet, és ellenőrizze, hogy az áramellátási csatlakozók (a fekete kábelek) megfelelően be vannak-e dugva: a napelemé
(alsó kábel) és az akkumulátoré (felső kábel). Ha a takaró továbbra sem található az alkalmazásban, vagy nem mozdul, lépjen a következő pontra. - Telepítse újra a mobilalkalmazást: telepítse újra az alkalmazást: törölje, majd töltse le ismét. Az első megnyitáskor engedélyezze a Bluetooth-hozzáférést. Győződjön meg róla, hogy egyszerre csak egy telefon csatlakozik a takaróhoz, és csatlakozzon ahhoz közel. Előfordulhat, hogy a takaró frissítést kér. Ebben az esetben egy banner jelenik meg közvetlenül az alkalmazásban. Előfordulhat, hogy a vezérlőkártya újraindítására van szükség; ehhez egyszerűen húzza ki majd dugja vissza a takaró áramellátási kábeleit.
Lásd a csatolt videót. - Tesztelés napelemes tápellátás nélkül: húzza ki a napelem kábelét (alsó fekete kábel). Ezután próbálja ki a vezetékes vezérléssel vagy az Open/Close gombokkal: ha a buzzer néma marad, valószínűleg a biztosíték a probléma (lépjen a 4. pontra). Ha a buzzer jelez, de a takaró nem mozdul vagy rángatózik, valószínűleg az akkumulátorral van gond.
- A biztosíték cseréje:
- verzió biztosíték: húzza ki a két fekete kábelt, nyissa ki az elektronikus dobozt egy kis csavarhúzóval, és cserélje ki a biztosítékot a mellékelt 20A-esre (a dobozban található). Dugja vissza, tesztelje a takarót 1 méteren a gombokkal vagy a vezetékes vezérléssel, majd csatlakozzon újra az alkalmazásból, ha minden működik. Dugja vissza és tesztelje.
- verzió biztosítékok: nyissa ki az oldalsó fedelet, és húzza ki a két fekete áramellátási kábelt. Először ellenőrizze az akkumulátor biztosítékát (alul), és cserélje ki, ha sérült. Dugja vissza és tesztelje. Ha a probléma továbbra is fennáll, ellenőrizze a motor biztosítékát (felül), cserélje ki, ha szükséges, majd dugja vissza a kábeleket, és indítsa újra az alkalmazást.
Nem. Az ismétlődő ütések vagy a túlzott nyomás a burkolat deformálódását vagy a mechanika károsodását okozhatja. Az ilyen károkra nem terjed ki a garancia hatálya.
Igen, ha csökkenti a vízsugár intenzitását és pH-semleges tisztítószert használ. Különös figyelmet kell fordítani a sínekre, amelyek rendszeres tisztítása elengedhetetlen a fedés teljesítményének és élettartamának biztosításához. A burkolat tisztításához inkább mikroszálas kendőt javaslunk, hogy megőrizze külsejét és tartósságát.
- Telepítse újra a mobilalkalmazást: Kattintson ide iPhone-hoz és ide Androidhoz vagy keresse a “Coverseal” nevet az áruházban. Az első indításkor engedélyezze a Bluetooth használatát. Egyszerre csak egy telefon csatlakozhat a takaróhoz.
- Csatlakozzon a takaró közelében: Ha frissítés érhető el, az alkalmazás lépésről lépésre végigvezeti Önt. Kövesse a képernyőn megjelenő utasításokat. Lehetséges, hogy ki kell húznia, majd újra be kell dugnia az áramellátási kábeleket : szükség esetén tekintse meg a mellékelt videót.
- Ha a frissítés elakad: ha a “Firmware telepítése” vagy a “Takaró ellenőrzése” lépés több mint 2 percig ismétlődik, kövesse ezeket a lépéseket : zárja be teljesen az alkalmazást, húzza ki a két fekete áramellátási kábelt, várjon 5 másodpercet, dugja vissza a kábeleket úgy, hogy teljesen be legyenek nyomva, indítsa újra az alkalmazást, és ismételje meg a 2. lépést. A “Takaró ellenőrzése” fázis előfordulhat, hogy már nem jelenik meg : ez normális, ez azt jelenti, hogy a kártya megfelelően újraindult.
Ha a frissítés továbbra is sikertelen vagy a probléma fennáll, lépjen kapcsolatba műszaki szolgálatunkkal.
A membrán, amely jelentősen korlátozza a fotoszintézist és megakadályozza, hogy levelek hulljanak a medencébe, elvileg feleslegessé tesz a medence vízének tisztításánál a sokk-kezeléseket. Kivételes körülmények között azonban ilyen típusú kezelés is szóba jöhet. Ezesetben erősen ajánlott azonban a Coverseal-t 24-48 órán át nyitva tartani, hogy elkerülje a membránt károsító túlzott vegyszer-koncentrációt.
- Töltse le a Coverseal alkalmazást : Kattintson ide iPhone-hoz vagy ide Androidhoz, vagy keresse a „Coverseal” nevet az áruházban.
- Ha már van fiókja :
Ellenőrizze, hogy a telefonja jól csatlakozik-e az internethez. Jelentkezzen be azonosítójával (a telepítéskor használt e-mail címével) és jelszavával. Ha elfelejtette a jelszavát, kattintson a „Mot de passe oublié” gombra. Ezután e-mailben kap egy 6 számjegyű kódot (várjon akár 1 percet). Ha nem kapja meg : ellenőrizze a spam mappát, vagy ellenőrizze, hogy a cím helyes. Ha továbbra sem érkezik semmi, lépjen kapcsolatba velünk ! Írja be a 6 számjegyű kódot. Ha a „Token has expired” üzenet jelenik meg, akkor lehet, hogy túl korán kért új kódot. Ebben az esetben várjon 2 percet, törölje az összes e-mailt a noreply@coverseal.com címről, kérjen új kódot, és ha a probléma továbbra is fennáll, lépjen kapcsolatba velünk. Végül, miután megkapta a kódot, hozzon létre egy új jelszót (legalább 8 karakter, köztük 1 szám és 1 speciális karakter). - Ha még nincs fiókja :
Telefonjának csatlakoznia kell az internethez. Meghívást kell kapnia egy telepítőtől vagy a takaró tulajdonosától. Ha Ön egy meghívott : lépjen kapcsolatba a tulajdonossal. Ha Ön a tulajdonos : lépjen kapcsolatba velünk. A tulajdonos ellenőrizheti, hogy a használt e-mail cím helyes-e : takaró részletei > felhasználók
- Ha már van fiókja :
Kérje katalógusát
"*" a kötelező mezőket jelöli