GY.I.K.

Tudjuk, hogy egy medencefedés megvásárlása számos kérdést felvet. Ezért összegyűjtöttük itt a leggyakrabban feltett kérdésekre adott válaszokat a Coverseal-lel, annak telepítésével, karbantartásával és még sok mással kapcsolatban.

Az alábbiakban tematikusan csoportosítva találja őket, vagy gyorskereséssel is elérheti.

Általános

  1. Ellenőrizze az áramellátást: nyissa ki az oldalsó fedelet, és ellenőrizze, hogy az áramellátási csatlakozók (a fekete kábelek) megfelelően be vannak-e dugva: a napelemé
    (alsó kábel) és az akkumulátoré (felső kábel). Ha a takaró továbbra sem található az alkalmazásban, vagy nem mozdul, lépjen a következő pontra.
  2. Telepítse újra a mobilalkalmazást: telepítse újra az alkalmazást: törölje, majd töltse le ismét. Az első megnyitáskor engedélyezze a Bluetooth-hozzáférést. Győződjön meg róla, hogy egyszerre csak egy telefon csatlakozik a takaróhoz, és csatlakozzon ahhoz közel. Előfordulhat, hogy a takaró frissítést kér. Ebben az esetben egy banner jelenik meg közvetlenül az alkalmazásban. Előfordulhat, hogy a vezérlőkártya újraindítására van szükség; ehhez egyszerűen húzza ki majd dugja vissza a takaró áramellátási kábeleit.
    Lásd a csatolt videót.
  3. Tesztelés napelemes tápellátás nélkül: húzza ki a napelem kábelét (alsó fekete kábel). Ezután próbálja ki a vezetékes vezérléssel vagy az Open/Close gombokkal: ha a buzzer néma marad, valószínűleg a biztosíték a probléma (lépjen a 4. pontra). Ha a buzzer jelez, de a takaró nem mozdul vagy rángatózik, valószínűleg az akkumulátorral van gond.
  4. A biztosíték cseréje:
    1. verzió biztosíték: húzza ki a két fekete kábelt, nyissa ki az elektronikus dobozt egy kis csavarhúzóval, és cserélje ki a biztosítékot a mellékelt 20A-esre (a dobozban található). Dugja vissza, tesztelje a takarót 1 méteren a gombokkal vagy a vezetékes vezérléssel, majd csatlakozzon újra az alkalmazásból, ha minden működik. Dugja vissza és tesztelje.
    2. verzió biztosítékok: nyissa ki az oldalsó fedelet, és húzza ki a két fekete áramellátási kábelt. Először ellenőrizze az akkumulátor biztosítékát (alul), és cserélje ki, ha sérült. Dugja vissza és tesztelje. Ha a probléma továbbra is fennáll, ellenőrizze a motor biztosítékát (felül), cserélje ki, ha szükséges, majd dugja vissza a kábeleket, és indítsa újra az alkalmazást.
  1. Telepítse újra a mobilalkalmazást: Kattintson ide iPhone-hoz és ide Androidhoz vagy keresse a “Coverseal” nevet az áruházban. Az első indításkor engedélyezze a Bluetooth használatát. Egyszerre csak egy telefon csatlakozhat a takaróhoz.
  2. Csatlakozzon a takaró közelében: Ha frissítés érhető el, az alkalmazás lépésről lépésre végigvezeti Önt. Kövesse a képernyőn megjelenő utasításokat. Lehetséges, hogy ki kell húznia, majd újra be kell dugnia az áramellátási kábeleket : szükség esetén tekintse meg a mellékelt videót.
  3. Ha a frissítés elakad: ha a “Firmware telepítése” vagy a “Takaró ellenőrzése” lépés több mint 2 percig ismétlődik, kövesse ezeket a lépéseket : zárja be teljesen az alkalmazást, húzza ki a két fekete áramellátási kábelt, várjon 5 másodpercet, dugja vissza a kábeleket úgy, hogy teljesen be legyenek nyomva, indítsa újra az alkalmazást, és ismételje meg a 2. lépést. A “Takaró ellenőrzése” fázis előfordulhat, hogy már nem jelenik meg : ez normális, ez azt jelenti, hogy a kártya megfelelően újraindult.

Ha a frissítés továbbra is sikertelen vagy a probléma fennáll, lépjen kapcsolatba műszaki szolgálatunkkal.

 

Gyakorlati kérdések

Igen. A membrán gyártásához használt anyagot évek óta használják az építőiparban, különösen nagy szerkezetek, például kiállítási csarnokok építéséhez. A világszerte vezető Serge Ferrari szállítja, és megfelel a legszigorúbb szabványoknak, különösen az NF P90-308 (2013. december) szabványnak.
Ez egy több réteg polimerrel bevont, előfeszített membrán, amely több tonnát képes megtartani, és deformáció után visszanyeri eredeti alakját. Ez a megoldás tehát biztonságot és nyugalmat biztosít az egész család számára.
Igen, az Automata modell legújabb verzióinál már lehetséges a Coverseal okostelefonról történő vezérlése, azonban biztonsági okokból a kezelés során szükséges a közvetlen rálátás a medencefedésre. A speciális alkalmazás lehetővé teszi a következő műszaki paraméterek megtekintését is:
– az akkumulátorok töltöttségi állapota,
– a végrehajtott nyitási/zárási ciklusok száma,
– a hibás működés esetén a riasztások története és részletei.
A korábbi verziók esetében frissítéssel aktiválható a nyitás és zárás okostelefonról történő vezérlése. További információkért javasoljuk, hogy közvetlenül vegye fel a kapcsolatot forgalmazó partnerével.
  1. Ellenőrizze az áramellátást: nyissa ki az oldalsó fedelet, és ellenőrizze, hogy az áramellátási csatlakozók (a fekete kábelek) megfelelően be vannak-e dugva: a napelemé
    (alsó kábel) és az akkumulátoré (felső kábel). Ha a takaró továbbra sem található az alkalmazásban, vagy nem mozdul, lépjen a következő pontra.
  2. Telepítse újra a mobilalkalmazást: telepítse újra az alkalmazást: törölje, majd töltse le ismét. Az első megnyitáskor engedélyezze a Bluetooth-hozzáférést. Győződjön meg róla, hogy egyszerre csak egy telefon csatlakozik a takaróhoz, és csatlakozzon ahhoz közel. Előfordulhat, hogy a takaró frissítést kér. Ebben az esetben egy banner jelenik meg közvetlenül az alkalmazásban. Előfordulhat, hogy a vezérlőkártya újraindítására van szükség; ehhez egyszerűen húzza ki majd dugja vissza a takaró áramellátási kábeleit.
    Lásd a csatolt videót.
  3. Tesztelés napelemes tápellátás nélkül: húzza ki a napelem kábelét (alsó fekete kábel). Ezután próbálja ki a vezetékes vezérléssel vagy az Open/Close gombokkal: ha a buzzer néma marad, valószínűleg a biztosíték a probléma (lépjen a 4. pontra). Ha a buzzer jelez, de a takaró nem mozdul vagy rángatózik, valószínűleg az akkumulátorral van gond.
  4. A biztosíték cseréje:
    1. verzió biztosíték: húzza ki a két fekete kábelt, nyissa ki az elektronikus dobozt egy kis csavarhúzóval, és cserélje ki a biztosítékot a mellékelt 20A-esre (a dobozban található). Dugja vissza, tesztelje a takarót 1 méteren a gombokkal vagy a vezetékes vezérléssel, majd csatlakozzon újra az alkalmazásból, ha minden működik. Dugja vissza és tesztelje.
    2. verzió biztosítékok: nyissa ki az oldalsó fedelet, és húzza ki a két fekete áramellátási kábelt. Először ellenőrizze az akkumulátor biztosítékát (alul), és cserélje ki, ha sérült. Dugja vissza és tesztelje. Ha a probléma továbbra is fennáll, ellenőrizze a motor biztosítékát (felül), cserélje ki, ha szükséges, majd dugja vissza a kábeleket, és indítsa újra az alkalmazást.

Nem. Az ismétlődő ütések vagy a túlzott nyomás a burkolat deformálódását vagy a mechanika károsodását okozhatja. Az ilyen károkra nem terjed ki a garancia hatálya.

Igen, ha csökkenti a vízsugár intenzitását és pH-semleges tisztítószert használ. Különös figyelmet kell fordítani a sínekre, amelyek rendszeres tisztítása elengedhetetlen a fedés teljesítményének és élettartamának biztosításához. A burkolat tisztításához inkább mikroszálas kendőt javaslunk, hogy megőrizze külsejét és tartósságát.

  1. Telepítse újra a mobilalkalmazást: Kattintson ide iPhone-hoz és ide Androidhoz vagy keresse a “Coverseal” nevet az áruházban. Az első indításkor engedélyezze a Bluetooth használatát. Egyszerre csak egy telefon csatlakozhat a takaróhoz.
  2. Csatlakozzon a takaró közelében: Ha frissítés érhető el, az alkalmazás lépésről lépésre végigvezeti Önt. Kövesse a képernyőn megjelenő utasításokat. Lehetséges, hogy ki kell húznia, majd újra be kell dugnia az áramellátási kábeleket : szükség esetén tekintse meg a mellékelt videót.
  3. Ha a frissítés elakad: ha a “Firmware telepítése” vagy a “Takaró ellenőrzése” lépés több mint 2 percig ismétlődik, kövesse ezeket a lépéseket : zárja be teljesen az alkalmazást, húzza ki a két fekete áramellátási kábelt, várjon 5 másodpercet, dugja vissza a kábeleket úgy, hogy teljesen be legyenek nyomva, indítsa újra az alkalmazást, és ismételje meg a 2. lépést. A “Takaró ellenőrzése” fázis előfordulhat, hogy már nem jelenik meg : ez normális, ez azt jelenti, hogy a kártya megfelelően újraindult.

Ha a frissítés továbbra is sikertelen vagy a probléma fennáll, lépjen kapcsolatba műszaki szolgálatunkkal.

 

Bármelyik modellről legyen is szó, medencefedés mindig manuálisan is nyitható illetve zárható. Akár az akkumulátorok meghibásodása esetén is van megoldás! A kézi működtetést azonban csak áramkimaradás esetén szabad igénybe venni, és nem szabad a fedés kiakasztására használni.
1. Távolítsa el a 2 fedelet (a burkolat mindkét oldalán, egyet-egyet). Az emelőkkel nem rendelkező modulok esetében folytassa közvetlenül a 3. ponttal.
2. Emelje fel a burkolatot mindkét oldalon, amíg kattanást nem hall.
3. Keresse meg a piros motor kábelt, és válassza le.
4. Keresse meg a kézi működtető karimát, és illessze be a telepítéskor mellékelt hosszabbítót.
5. Helyezze a racsnis kulcsot a hosszabbító végére, és állítsa a forgógombot a kívánt pozícióba.
Most már működtetheti a rendszert a fedés kinyitásához vagy bezárásához. A fedés visszahelyezéséhez hajtsa végre a 5-1. lépéseket fordított sorrendben. A burkolat leengedéséhez (csak az emelővel felszerelt modelleknél) működtesse a burkolat belsejében található két kart, majd emelje meg kissé a burkolatot, mielőtt leengedi.
Igen, ez fontos, sőt az AFNOR NF P90-308 szabvány kötelezően előírja.
Ez biztosítja szerettei biztonságát és a fedés jó állapotának megőrzését, mivel közvetlenül észlelhető, ha valaki a medencében van, vagy ha valamilyen akadály található a membránon (faág, törülköző, labda stb.).

A membrán, amely jelentősen korlátozza a fotoszintézist és megakadályozza, hogy levelek hulljanak a medencébe, elvileg feleslegessé tesz a medence vízének tisztításánál a sokk-kezeléseket. Kivételes körülmények között azonban ilyen típusú kezelés is szóba jöhet. Ezesetben erősen ajánlott azonban a Coverseal-t 24-48 órán át nyitva tartani, hogy elkerülje a membránt károsító túlzott vegyszer-koncentrációt.

A membrán tisztításához nem szükséges ráállni: egy alacsony nyomású tisztító gép (közepes teljesítményre állítva) vagy egy teleszkópos nyél bőven elegendő. Azonban mezítláb vagy lapos sarkú cipőben is biztonságosan rá lehet állni.
Emlékeztető: a Coverseal hatékony védelmet nyújt véletlen esés esetén, de nem játszótérnek lett kialakítva.
A korábbi generációs Automata modelleknél a téli kapcsoló lehetővé teszi a távirányító vevőjének kikapcsolását, hogy megőrizze az akkumulátorok állapotát a holtszezonban, amikor a napsütés kevésbé erős. Ajánlatos szeptember 1-jétől május 1-jéig OFF állásba tenni. Ellenkező esetben az akkumulátorok túlságosan lemerülhetnek, és cserére szorulhatnak.
Megjegyzés: a modell legújabb verzióiban ez a kapcsoló már nem található meg, mivel az energiafelhasználás optimalizálva lett.
Csak annyit kell tennie, hogy:
– teljesen bezárja a fedést
– megtartja a medence vízszintjét a használati utasításban szereplő előírásoknak megfelelően;
– erős havazás esetén leveszi az Automata modell napelemét vagy napelemeit, hogy az akkumulátorok megfelelően feltöltődjenek
– a téli üzemmód kapcsolóját OFF állásba teszi az akkumulátorok megóvása érdekében (a korábbi Automata modellek esetében)
A membránnak köszönhetően a fotoszintézis jelentősen korlátozott: tavasszal nem található jelentős szennyeződés. Az optimális eredmény érdekében ajánlatos a szűrést télen csak néhány órára bekapcsolni naponta.
  1. Töltse le a Coverseal alkalmazást : Kattintson ide iPhone-hoz vagy ide Androidhoz, vagy keresse a „Coverseal” nevet az áruházban.
    1. Ha már van fiókja :
      Ellenőrizze, hogy a telefonja jól csatlakozik-e az internethez. Jelentkezzen be azonosítójával (a telepítéskor használt e-mail címével) és jelszavával. Ha elfelejtette a jelszavát, kattintson a „Mot de passe oublié” gombra. Ezután e-mailben kap egy 6 számjegyű kódot (várjon akár 1 percet). Ha nem kapja meg : ellenőrizze a spam mappát, vagy ellenőrizze, hogy a cím helyes. Ha továbbra sem érkezik semmi, lépjen kapcsolatba velünk ! Írja be a 6 számjegyű kódot. Ha a „Token has expired” üzenet jelenik meg, akkor lehet, hogy túl korán kért új kódot. Ebben az esetben várjon 2 percet, törölje az összes e-mailt a noreply@coverseal.com címről, kérjen új kódot, és ha a probléma továbbra is fennáll, lépjen kapcsolatba velünk. Végül, miután megkapta a kódot, hozzon létre egy új jelszót (legalább 8 karakter, köztük 1 szám és 1 speciális karakter).
    2. Ha még nincs fiókja :
      Telefonjának csatlakoznia kell az internethez. Meghívást kell kapnia egy telepítőtől vagy a takaró tulajdonosától. Ha Ön egy meghívott : lépjen kapcsolatba a tulajdonossal. Ha Ön a tulajdonos : lépjen kapcsolatba velünk. A tulajdonos ellenőrizheti, hogy a használt e-mail cím helyes-e : takaró részletei > felhasználók
Fedéseink nem igényelnek különösebb technikai karbantartást. Ugyanakkor erősen ajánlott a sínek és a mechanizmus rendszeres tisztítása, hogy eltávolítsuk az összes homok-, föld-, falevél-, faág- vagy egyéb szennyeződést, amely károsíthatja a fedél megfelelő működését és élettartamát.
Ezenkívül be kell tartani a használati utasításban szereplő szabályokat, például a medence megfelelő vízszintjének fenntartását, hogy a fedés biztonságos maradjon.

Catalogue ouvert présentant des piscines couvertes dans des jardins verdoyants, avec une couverture de piscine grise affichant le logo Coverseal.

Kérje katalógusát

"*" a kötelező mezőket jelöli

Ez a mező az érvényesítéshez van és üresen kell hagyni.

*Kötelező mezők.

This field is hidden when viewing the form