GY.I.K.
Tudjuk, hogy egy medencefedés megvásárlása számos kérdést felvet. Ezért összegyűjtöttük itt a leggyakrabban feltett kérdésekre adott válaszokat a Coverseal-lel, annak telepítésével, karbantartásával és még sok mással kapcsolatban.
Az alábbiakban tematikusan csoportosítva találja őket, vagy gyorskereséssel is elérheti.
Általános
- Ellenőrizze az áramellátást: nyissa ki az oldalsó fedelet, és ellenőrizze, hogy az áramellátási csatlakozók (a fekete kábelek) megfelelően be vannak-e dugva: a napelemé
(alsó kábel) és az akkumulátoré (felső kábel). Ha a takaró továbbra sem található az alkalmazásban, vagy nem mozdul, lépjen a következő pontra. - Telepítse újra a mobilalkalmazást: telepítse újra az alkalmazást: törölje, majd töltse le ismét. Az első megnyitáskor engedélyezze a Bluetooth-hozzáférést. Győződjön meg róla, hogy egyszerre csak egy telefon csatlakozik a takaróhoz, és csatlakozzon ahhoz közel. Előfordulhat, hogy a takaró frissítést kér. Ebben az esetben egy banner jelenik meg közvetlenül az alkalmazásban. Előfordulhat, hogy a vezérlőkártya újraindítására van szükség; ehhez egyszerűen húzza ki majd dugja vissza a takaró áramellátási kábeleit.
Lásd a csatolt videót. - Tesztelés napelemes tápellátás nélkül: húzza ki a napelem kábelét (alsó fekete kábel). Ezután próbálja ki a vezetékes vezérléssel vagy az Open/Close gombokkal: ha a buzzer néma marad, valószínűleg a biztosíték a probléma (lépjen a 4. pontra). Ha a buzzer jelez, de a takaró nem mozdul vagy rángatózik, valószínűleg az akkumulátorral van gond.
- A biztosíték cseréje:
- verzió biztosíték: húzza ki a két fekete kábelt, nyissa ki az elektronikus dobozt egy kis csavarhúzóval, és cserélje ki a biztosítékot a mellékelt 20A-esre (a dobozban található). Dugja vissza, tesztelje a takarót 1 méteren a gombokkal vagy a vezetékes vezérléssel, majd csatlakozzon újra az alkalmazásból, ha minden működik. Dugja vissza és tesztelje.
- verzió biztosítékok: nyissa ki az oldalsó fedelet, és húzza ki a két fekete áramellátási kábelt. Először ellenőrizze az akkumulátor biztosítékát (alul), és cserélje ki, ha sérült. Dugja vissza és tesztelje. Ha a probléma továbbra is fennáll, ellenőrizze a motor biztosítékát (felül), cserélje ki, ha szükséges, majd dugja vissza a kábeleket, és indítsa újra az alkalmazást.
- Telepítse újra a mobilalkalmazást: Kattintson ide iPhone-hoz és ide Androidhoz vagy keresse a “Coverseal” nevet az áruházban. Az első indításkor engedélyezze a Bluetooth használatát. Egyszerre csak egy telefon csatlakozhat a takaróhoz.
- Csatlakozzon a takaró közelében: Ha frissítés érhető el, az alkalmazás lépésről lépésre végigvezeti Önt. Kövesse a képernyőn megjelenő utasításokat. Lehetséges, hogy ki kell húznia, majd újra be kell dugnia az áramellátási kábeleket : szükség esetén tekintse meg a mellékelt videót.
- Ha a frissítés elakad: ha a “Firmware telepítése” vagy a “Takaró ellenőrzése” lépés több mint 2 percig ismétlődik, kövesse ezeket a lépéseket : zárja be teljesen az alkalmazást, húzza ki a két fekete áramellátási kábelt, várjon 5 másodpercet, dugja vissza a kábeleket úgy, hogy teljesen be legyenek nyomva, indítsa újra az alkalmazást, és ismételje meg a 2. lépést. A “Takaró ellenőrzése” fázis előfordulhat, hogy már nem jelenik meg : ez normális, ez azt jelenti, hogy a kártya megfelelően újraindult.
Ha a frissítés továbbra is sikertelen vagy a probléma fennáll, lépjen kapcsolatba műszaki szolgálatunkkal.
Igen, termékünk a legszigorúbb biztonsági előírásoknak megfelelően készült. Mindazonáltal ez egy biztonsági fedés, nem pedig játszótér. Ezért kifejezetten javasoljuk, hogy ne engedje, hogy gyermekek, felnőttek vagy állatok a membránon járkáljanak, trambulinként használják vagy a burkolatot ugródeszkaként használják, mert megsérülhet.
Sajnos a Coverseal szigetelési értékének pontos elméleti kiszámítását túl sok tényező befolyásolja (delta T°, a membrán alatt rekedt levegő tömege, szél, eső stb.). Ezért nem lehet számszerűsíteni, de a Coverseal szinte tökéletes szigetelést biztosít, gyakorlatilag teljesen megakadályozva a párolgást. Ez jelentősen csökkenti a hőveszteséget, ami valódi energiamegtakarítást eredményez és korlátozza a vízfeltöltés szükségességét, így a medence üzemeltetése fenntarthatóbb és gazdaságosabb.
Az Automata és Félautomata modellekben található akkumulátorok élettartama normál használat mellett körülbelül 4-6 év. Kivételes időjárási körülmények között (nagyon magas vagy nagyon alacsony hőmérséklet) azonban élettartamuk csökkenhet. Az Automata modelleknél, amelyek téli kapcsolóval vannak felszerelve (2025 előtti verzió), fontos, hogy ne felejtsük el kikapcsolni szeptember 1-jétől május 1-jéig. Ebben az időszakban a napsütés nem elegendő, ezért az akkumulátorok túlságosan lemerülhetnek, és akkor cserélni kell őket.
A Coverseal négy évszakos, személyre szabott medencefedés, amelyet úgy terveztek, hogy optimális és tartós védelmet nyújtson a medencének. A technológia, a design és a könnyű használat ötvözésével egész évben garantálja a tiszta és védett vizet, miközben szépíti külső teret. Ez egy csúcsminőségű termék, amely ötvözi a biztonságot, az esztétikát és a mindennapi kényelmet.
A fotovoltaikus panelek minden időjárási körülmény között hatékonyan működnek. Azonban azokban az országokban, ahol a napfény különösen gyenge vagy korlátozott a nap folyamán, elsősorban a skandináv országokban, ahol a napok rövidek, lehetőség van egy további panel felszerelésére, ami biztosítja a tökéletes autonómiát. A Coverseal-nél meg vagyunk győződve arról, hogy az éghajlatnak soha nem szabad befolyásolnia a medence használatát, biztonságát vagy védelmét.
Kétféle sín létezik: a standard sínek és a „terepjáró” sínek. A legtöbb esetben standard síneket szerelnek fel. 36 mm széles és 10 mm magas profiljukat úgy tervezték, hogy diszkrétek legyenek és harmonikusan illeszkedjenek a medence környezetébe. Van azonban egy másik típusú sín is, az úgynevezett „terepjáró” sín, amely a nem megfelelően szilárd vagy sík felületekre való. Egyébként a sínek soha nem üresek: a szíj mindig be van építve, így maximális biztonságot garantál és elkerüli a kellemetlen érintkezés kockázatát.
Gyakorlati kérdések
- Ellenőrizze az áramellátást: nyissa ki az oldalsó fedelet, és ellenőrizze, hogy az áramellátási csatlakozók (a fekete kábelek) megfelelően be vannak-e dugva: a napelemé
(alsó kábel) és az akkumulátoré (felső kábel). Ha a takaró továbbra sem található az alkalmazásban, vagy nem mozdul, lépjen a következő pontra. - Telepítse újra a mobilalkalmazást: telepítse újra az alkalmazást: törölje, majd töltse le ismét. Az első megnyitáskor engedélyezze a Bluetooth-hozzáférést. Győződjön meg róla, hogy egyszerre csak egy telefon csatlakozik a takaróhoz, és csatlakozzon ahhoz közel. Előfordulhat, hogy a takaró frissítést kér. Ebben az esetben egy banner jelenik meg közvetlenül az alkalmazásban. Előfordulhat, hogy a vezérlőkártya újraindítására van szükség; ehhez egyszerűen húzza ki majd dugja vissza a takaró áramellátási kábeleit.
Lásd a csatolt videót. - Tesztelés napelemes tápellátás nélkül: húzza ki a napelem kábelét (alsó fekete kábel). Ezután próbálja ki a vezetékes vezérléssel vagy az Open/Close gombokkal: ha a buzzer néma marad, valószínűleg a biztosíték a probléma (lépjen a 4. pontra). Ha a buzzer jelez, de a takaró nem mozdul vagy rángatózik, valószínűleg az akkumulátorral van gond.
- A biztosíték cseréje:
- verzió biztosíték: húzza ki a két fekete kábelt, nyissa ki az elektronikus dobozt egy kis csavarhúzóval, és cserélje ki a biztosítékot a mellékelt 20A-esre (a dobozban található). Dugja vissza, tesztelje a takarót 1 méteren a gombokkal vagy a vezetékes vezérléssel, majd csatlakozzon újra az alkalmazásból, ha minden működik. Dugja vissza és tesztelje.
- verzió biztosítékok: nyissa ki az oldalsó fedelet, és húzza ki a két fekete áramellátási kábelt. Először ellenőrizze az akkumulátor biztosítékát (alul), és cserélje ki, ha sérült. Dugja vissza és tesztelje. Ha a probléma továbbra is fennáll, ellenőrizze a motor biztosítékát (felül), cserélje ki, ha szükséges, majd dugja vissza a kábeleket, és indítsa újra az alkalmazást.
Nem. Az ismétlődő ütések vagy a túlzott nyomás a burkolat deformálódását vagy a mechanika károsodását okozhatja. Az ilyen károkra nem terjed ki a garancia hatálya.
Igen, ha csökkenti a vízsugár intenzitását és pH-semleges tisztítószert használ. Különös figyelmet kell fordítani a sínekre, amelyek rendszeres tisztítása elengedhetetlen a fedés teljesítményének és élettartamának biztosításához. A burkolat tisztításához inkább mikroszálas kendőt javaslunk, hogy megőrizze külsejét és tartósságát.
- Telepítse újra a mobilalkalmazást: Kattintson ide iPhone-hoz és ide Androidhoz vagy keresse a “Coverseal” nevet az áruházban. Az első indításkor engedélyezze a Bluetooth használatát. Egyszerre csak egy telefon csatlakozhat a takaróhoz.
- Csatlakozzon a takaró közelében: Ha frissítés érhető el, az alkalmazás lépésről lépésre végigvezeti Önt. Kövesse a képernyőn megjelenő utasításokat. Lehetséges, hogy ki kell húznia, majd újra be kell dugnia az áramellátási kábeleket : szükség esetén tekintse meg a mellékelt videót.
- Ha a frissítés elakad: ha a “Firmware telepítése” vagy a “Takaró ellenőrzése” lépés több mint 2 percig ismétlődik, kövesse ezeket a lépéseket : zárja be teljesen az alkalmazást, húzza ki a két fekete áramellátási kábelt, várjon 5 másodpercet, dugja vissza a kábeleket úgy, hogy teljesen be legyenek nyomva, indítsa újra az alkalmazást, és ismételje meg a 2. lépést. A “Takaró ellenőrzése” fázis előfordulhat, hogy már nem jelenik meg : ez normális, ez azt jelenti, hogy a kártya megfelelően újraindult.
Ha a frissítés továbbra is sikertelen vagy a probléma fennáll, lépjen kapcsolatba műszaki szolgálatunkkal.
A membrán, amely jelentősen korlátozza a fotoszintézist és megakadályozza, hogy levelek hulljanak a medencébe, elvileg feleslegessé tesz a medence vízének tisztításánál a sokk-kezeléseket. Kivételes körülmények között azonban ilyen típusú kezelés is szóba jöhet. Ezesetben erősen ajánlott azonban a Coverseal-t 24-48 órán át nyitva tartani, hogy elkerülje a membránt károsító túlzott vegyszer-koncentrációt.
- Töltse le a Coverseal alkalmazást : Kattintson ide iPhone-hoz vagy ide Androidhoz, vagy keresse a „Coverseal” nevet az áruházban.
- Ha már van fiókja :
Ellenőrizze, hogy a telefonja jól csatlakozik-e az internethez. Jelentkezzen be azonosítójával (a telepítéskor használt e-mail címével) és jelszavával. Ha elfelejtette a jelszavát, kattintson a „Mot de passe oublié” gombra. Ezután e-mailben kap egy 6 számjegyű kódot (várjon akár 1 percet). Ha nem kapja meg : ellenőrizze a spam mappát, vagy ellenőrizze, hogy a cím helyes. Ha továbbra sem érkezik semmi, lépjen kapcsolatba velünk ! Írja be a 6 számjegyű kódot. Ha a „Token has expired” üzenet jelenik meg, akkor lehet, hogy túl korán kért új kódot. Ebben az esetben várjon 2 percet, törölje az összes e-mailt a noreply@coverseal.com címről, kérjen új kódot, és ha a probléma továbbra is fennáll, lépjen kapcsolatba velünk. Végül, miután megkapta a kódot, hozzon létre egy új jelszót (legalább 8 karakter, köztük 1 szám és 1 speciális karakter). - Ha még nincs fiókja :
Telefonjának csatlakoznia kell az internethez. Meghívást kell kapnia egy telepítőtől vagy a takaró tulajdonosától. Ha Ön egy meghívott : lépjen kapcsolatba a tulajdonossal. Ha Ön a tulajdonos : lépjen kapcsolatba velünk. A tulajdonos ellenőrizheti, hogy a használt e-mail cím helyes-e : takaró részletei > felhasználók
- Ha már van fiókja :
Kérje katalógusát
"*" a kötelező mezőket jelöli